VEELGESTELDE VRAGEN: ETEN

Ik heb een noten-, gluten- en/of lactose-allergie. Kan ik bij jullie eten?


Het is zeker mogelijk om bij ons te eten wanneer je een allergie hebt. Onze koks doen hun uiterste best om rekening te houden met je allergie. Het is wel verstandig om je allergie vooraf aan je bezoek aan ons door te geven. Dat kun je het beste doen door vooraf te reserveren en hierbij je allergie te vermelden. Wij kunnen hier dan tijdig rekening mee houden. Contactgegevens om te reserveren vind je hier




  1. Ik ben zwanger. Kan ik bij jullie eten?


Onze menukaart biedt diverse mogelijkheden wanneer je zwanger bent. Zo is er voor ieder wat wils. Vraag onze medewerkers vooral even welke mogelijkheden er allemaal zijn. Zij staan voor je klaar en kunnen je uitgebreid helpen.




  1. Ik ben vegetariër / veganist / heb dieetwensen. Kan ik bij jullie eten?


Op de kaart van Brownies&downieS staan enkele vegetarische of veganistisch gerechten. In sommige gevallen is het ook mogelijk om een bepaald broodje vegetarisch te maken. Vraag het onze medewerkers en zij zijn met alle liefde en plezier bereid om je te vertellen wat de mogelijkheden zijn. Onze menukaart is tevens op onze website te vinden. Zo kun je vooraf zien welke opties er zijn. De menukaart vind je hier




  1. Waar komen jullie producten vandaan?


Brownies&downieS werkt samen met diverse leveranciers. Zo komt onze koffie bijvoorbeeld van Cook & Boon, schenken we thee van Puritea en komen alle groenten en fruit van Smeding Groenten en Fruit. We zoeken naar leveranciers met een verhaal. Die iets goeds doen voor de wereld om ons heen. Of dat nu voor de natuur of voor de mens is, iedereen draagt op zijn eigen manier een steentje bij. Wil je meer lezen over onze partners? Klik dan hier




  1. Hebben jullie ook high tea?


Ja! Onze high tea is om van te smullen met diverse zoetigheden en de heerlijke theesmaken van Puritea. Sommige vestigingen hebben overigens ook andere arrangementen zoals high wine en high beer. Wil je meer informatie over de mogelijkheden? Neem dan even contact op met de betreffende vestiging. Wil je een arrangement boeken? Reserveren is in dat geval wel verstandig.




  1. Wat houdt EWDPS precies in?


Diverse vestigingen van Brownies&downieS kennen een EWDPS-menu. Deze afkorting staat voor ‘Eten Wat De Pot Schaft’. Dit is een vooraf vastgesteld menu door de kok wat op een specifieke datum wordt aangeboden. Je kunt hiervoor reserveren. Het is dus eten wat er die dag op het menu staat, ofwel op z’n Brabants ‘Eten Wat De Pot Schaft’.

Niet iedere vestiging hanteert Eten Wat De Pot Schaft. Kijk daarom even op Facebook op jouw vestiging dit heeft. Wil je vervolgens reserveren? Neem dan contact op met de vestiging.




  1. Ik mis een bepaald gerecht op de kaart. Hoe kan dit?


Brownies&downieS probeert haar menukaart regelmatig te vernieuwen. Zo spelen we in op de nieuwe trends, maar kunnen we bijvoorbeeld ook wat meer rekening houden met seizoensgerechten. Het kan dus voorkomen dat jouw favoriete gerecht even weg is en op een later moment weer terug komt. Het kan ook zo zijn dat een gerecht niet bij iedereen favoriet is en dus volledig verdwijnt.

Daarnaast maken onze vestigingen gebruik van lokale specials. Houd er dus rekening mee dat jouw favoriete gerecht misschien wel een lokale special is en dus niet bij andere vestigingen besteld kan worden.




Kan ik op vrijdagavond ook bij jullie komen eten?


Verschillende vestigingen hebben een avondkaart of organiseren dineravond zoals eten wat de pot schaft. Neem een kijkje op de social-media pagina van de vestiging bij jou in de buurt om te weten of je er ook 's avonds kunt eten. Contactgegevens van al onze vestigingen vind je hier.





VEELGESTELDE VRAGEN: HIGH-TEA

  1. Hoe reserveer ik voor een high-tea?


Wilt u een high-tea reserveren? Neem dan contact op met de betreffende vestiging, zij kunnen de reservering voor u in behandeling nemen. De contactgegevens van al onze vestigingen vind u hier.




  1. Ik ben zwanger. Kan ik bij high-teaën?


Laat dit weten bij de reservering, de Brownies&downieS vestiging zal hier zo goed als mogelijk rekening mee houden.




  1. Ik heb een glutenallergie. Kan ik jullie high-teaën?


Heeft u een glutenallergie en gaat u high-teaën? Onze koks doen hun uiterste best om rekening te houden met je allergie. Wij willen je vragen om dit bij de reservering aan te geven. Dat kun je het beste doen door vooraf te reserveren en hierbij je allergie te vermelden. Wij kunnen hier dan tijdig rekening mee houden. Contactgegevens om te reserveren vind je hier.




  1. Wat kost een high-tea bij Brownies&downieS?


Zowel het arrangement als de prijs van een high tea verschilt per vestiging. Wil je meer informatie? Neem dan contact op met de betreffende locatie. De contactgegevens van al onze vestigingen vind u hier.





VEELGESTELDE VRAGEN: CONTACT EN RESERVEREN

Wat zijn jullie openingstijden?


Iedere vestiging van Brownies&downieS heeft anders openingstijden. Zo is de ene vestiging 7 dagen in de week geopend en de andere neemt een dagje vrij op maandag of dinsdag. Sommige vestigingen zijn ook ’s avonds geopend omdat ze diner serveren, anderen weer niet. Je vindt de openingstijden hier.

Wil je zeker weten dat je niet voor een gesloten deur staat? Kijk dan even op de Facebookpagina van de betreffende vestiging of neem op een andere manier contact met hen op.




  1. Kan ik bij jullie reserveren?


Bij Brownies&downieS hoef je niet te reserveren. Kom gezellig binnen gewandeld en bijna altijd hebben we nog wel een plekje beschikbaar. Kom je met een grote groep, heb je een allergie of specifieke dieetwensen of wil je gewoon zeker zijn van een plek? Dan is vooraf reserveren wel verstandig. Neem contact op met de betreffende vestiging en geef zo je reservering door. De contactgegevens per vestiging vind je hier.




  1. Kun je ook met grote groepen komen eten?


Dat kan zeker! Het is in dat geval wel wenselijk om tijdig te reserveren. Alleen dan kunnen we je plek garanderen. Je vindt de contactgegevens om te reserveren hier




  1. Ik heb een vraag / klacht / suggestie, waar kan ik deze stellen?


Je kunt een vraag, klacht of suggestie altijd doorgeven aan een van onze medewerkers in de vestiging. Zij proberen je dan direct te helpen. Kom je er niet uit of wil je je vraag, klacht of suggestie liever met het hoofdkantoor bespreken? Vul dan het contactformulier in.




  1. Ik wil contact opnemen met een van jullie vestigingen. Hoe doe ik dit?


Onze vestigingen zijn allemaal individueel en rechtstreeks te bereiken. Je kunt ze benaderen per telefoon, e-mail of via Social Media. Alle contactgegevens per vestiging vind je hier




  1. Hoe weet ik of er een vestiging bij mij in de buurt zit?


Op onze website vind je alle vestigingen van Brownies&downieS.




  1. Ik heb een eigen bedrijf en wil met Brownies&downieS samenwerken, wat moet ik doen?


Brownies&downieS werkt samen met diverse partners. Denk jij een interessant aanbod te hebben voor Brownies&downieS? Neem dan rechtstreeks contact op met het hoofdkantoor. Dit kan door het contactformulier in te vullen.




  1. Zit Brownies&downieS ook in het buitenland?


Ja! Brownies&downieS heeft op dit moment twee vestigingen in het buitenland. Een van onze vestigingen zit in Baarle-Hertog, België en de andere vestiging zit in Kaapstad, Zuid-Afrika. De rest van onze vestigingen zijn te vinden in Nederland.




Waar zijn jullie cadeaubonnen te koop?


Onze cadeaubonnen zijn te koop in al onze vestigingen. Het bedrag mag je zelf bepalen!




Kan ik een Brownies&downieS cadeaubon in alle vestigingen inleveren?


Ja! Waar de bon ook gekocht is, je kunt deze in al onze vestigingen inleveren.




Ik wil werken/stage lopen bij Brownies&downieS. Kan dit?


Wil je graag meer informatie over onze vacatures? Kijk dan op onze vacaturesite. Deze vind je hier. Wil je graag stage lopen of solliciteren bij een van onze vestigingen? Neem dan rechtstreeks contact op. Contactgegevens van onze vestigingen vind je hier.